Tilbake til Urkraften
www.sjamanisme.no

TANTRASONEN

SKAPERKRAFTEN
www.skaperkraften.no


GRATULERER med DAGEN verdens flotteste kjæreste !


Det er noen som sier at hemmeligheten ved å holde seg ung, er å leve 
et ærlig liv, spise maten sakte og lyve om alderen. Nå lever du etter 
de to første rådene samt at du er omsorgsfull, utrolig snill og
uimotståelig vakker - både på utsiden og innsiden...altfor god kokk 
er du også. Jeg elsker hver sekund med deg Von, 
og derfor er det viktig at vi får mange mange bursdager i sammen. 
Ettersom du kun fyller 28 i dag er det jo mange muligheter for nettopp det. 
Elsker deg uendelig og gratulerer så masse med dagen...med 
trommevirvler og fanfarer... 
...HIPP HIPP HURRA for FLOTTE deg !

1 kommentar:

  1. Jeg er 29 år gammel og har fått diagnosen brystkreft, enkel behandling og en lignende historie, bortsett fra min første aksept som avvisning av urtemedisin. Jeg var ikke en del av Perseid-bevegelsen og bygde egentlig ikke forhold til noen av dem, jeg trodde bare på deres drift. Jeg sier dette fordi det var under bruken av Dr. Itua urtemedisin at jeg nå attesterer at urtemedisin er ekte, fytoterapi Dr. Itua helbredet brystkreft min som jeg led i 2 år. Dr. Itua urtemedisin er laget av naturlige urter, uten bivirkninger, og lett å drikke. Hvis du har samme brystkreft eller en hvilken som helst type menneskelig sykdom, inkludert hiv / aids, herpes, kreft i eggstokkene, kreft i bukspyttkjertelen, blærekreft, prostatakreft, glaukom., Grå stær, makular degenerasjon, hjerte- og karsykdommer, autisme, lungesykdom. Forstørret prostata, osteoporose. Alzheimers sykdom, hjernekreft, spiserørskreft, galleblæren kreft, svangerskaps trofoblastisk sykdom, kreft i hode og nakke, tarmkreft, nyrekreft, melanom, mesothelioma, multippel myelom, nevroendokrine svulster, Hodgkin lymfom, kreft i munnen, eggstokkreft, Sinuskreft ,, Bløtvevssarkom, ryggmargskreft, magekreft, testikkelkreft, kreft i halsen, kreft i skjoldbruskkjertelen, livmorkreft, vaginal kreft, kreft i lungene, psoriasis, tachsykdommer, lupus, enddomertil kreft, cerebrovaskulære sykdommer,
    Demens.lungskreft, hudkreft, testikkelkreft, Lupus,, LEUKEMIA, VIRUSER, HEPATITIS, INFERTILITET KVINNER / MAN, KONTAKT E-post / WHATSAPP: Eller drituaherbalcenter@gmail.com/ +2348149277967

    SvarSlett