Tilbake til Urkraften
www.sjamanisme.no

TANTRASONEN

SKAPERKRAFTEN
www.skaperkraften.no


Kjøp TROMMEREISE på CD


Har akkurat nå trykt opp 100 stk. eksemplarer av "trommereisen".
Med denne CD'en får du info om hvordan du reiser i tillegg til selve
trommereisen.


Info om CD'en "trommereisen"....


Har fått tilbakemeldinger fra terapeuter som fortelle rmeg at denne CD'en,
som snart er solgt i  350 eksemplarer, brukes flittig i deres prakis...veldig 
gledelig å høre.
Med denne CD'en kan du dra på trommereise selv. Det følger med et lydspor 
der jeg forklarer deg hvordan du kan utføre selve trommereisen - enklere blir 
det ikke.
På CD'en er det i tillegg til introduksjonssporet 2 stk. trommereiser. 
En reise på ca. 15 min. og en reise på ca. 30 minutter. Total spilletid er på litt i 
underkant av 60 minutter. CD'en koster kun kr. 120,- (inkl. ca. 20,- i porto).

Hvis du ønsker å kjøpe denne CD'en setter du inn dette beløpet på 
min konto : 3419.10.22485 - Tom Engelbrecht. 
Deretter sender du meg en mail til sjaman(alfakrøll)123.no og gir meg 
ditt navn og din adresse - så mottar du CD'en i postkassen din i løpet av
kort tid. 

           
                           

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar