Tilbake til Urkraften
www.sjamanisme.no

TANTRASONEN

SKAPERKRAFTEN
www.skaperkraften.no


Begrave en konge stor


Som noen av bloggleserne vet så døde min far tidligere i våres.
I blogginnlegget "min far" skrev jeg litt om forholdet vi hadde
samt hvordan jeg opplevde den kirkelige bisettelsen. Kort fortalt
så foregikk ikke den seremonien helt etter mine ønsker - presten
kjørte sitt eget "kristelige" sololøp. Så nå ganske nøyaktig
7 måneder senere "begravde" jeg min far på akkurat den måten jeg
selv ønsket. Mellom de vakreste fjell, på en blikkstille fjord, under
en stekende sol, i en kano med min kjære Von ombord.
Ettersom jeg er enebarn kunne jeg utføre seremonien akkurat som
jeg selv ønsket.Selve seremonien ble utført i all enkelhet.
Jeg viet oppmerksomheten på alle minnene som dukket opp. Det var
tårer i stillhet og det var stor takknemmelighet for alt det jeg har blitt
gitt... og for alt vi har hatt i sammen...
                                ...lykke til videre på ferden...
                       ....for meg har du definitivt vært en konge stor....
                                                  Skrevet av Tom

Link til blogginnlegget "min far" :
http://sjamanistisk.blogspot.no/2013/04/min-far.html

Link til blogginnlegget "kostbar død og begravelse" :
http://sjamanistisk.blogspot.no/2013/04/kostbar-dd-og-begravelse.html

Link MUSIKK : https://www.youtube.com/watch?v=N6hlZzZ0BUg

2 kommentarer:

  1. Vakkert Tom.Er så heldig å ha min mor å far ennå,men vet at det kommer en dag som vil bli veldig tøff.Ønsker deg kraft å glede.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kjempefin tilbakemelding Teleterkij. En herlig dag ønskes deg.

    SvarSlett